ویژگی های مناسب یک تیشرت و جلیقه خبرنگاری تبلیغاتی
نوشته شده توسط : ipooshak

این روزها استفاده از تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری برای تبلیغ برند یک کسب و کار به ابزاری جالب و پرطرفدار تبدیل شده است. شما می توانید تبلیغات شرکت و یا برند خاصی را روی تیشرت ها چاپ کنید یا یک لوگوی کوچک را در قسمت بالایی جلیقه خبرنگاری قرار بدهید. استفاده از یک جلیقه خبرنگاری برای تبلیغات میان سایر شرکت ها و سازمان ها می تواند جالب باشد. زیرا تمام کارکنان آن سازمان می توانند از جلیقه خبرنگاری مناسب که لوگوی کسب و کار بر روی آن قرار دارد استفاده کنند.

 

تیشرت تبلیغاتی

 

تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری میوانند محصولات شما و شرکت شما را در معرض دید قرار دهد و استفاده از آن در موقعیت مناسب بسیار مهم است. اما برای این که بتوانند در امر تبلیغات موفق باشند لازم است تا ویژگی هایی در انتخاب آن ها رعایت شود. در ادامه به این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

جنس و نوع پارچه: همانطور که میدانید در کار تبلیغاتی یکی از موضوع هایی که اهمیت بالایی برای انتخاب یک محصول دارد هزینه است اما برگشت سرمایه هم در تبلیغات یکی دیگر از فاکتورهای پر اهمیت است. در چاپ تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری، انتخاب جنس تیشرت یکی از موضوع های مهم و اساسی می باشد که باید کیفیت و هزینه آن هم در نظر گرفت.

افرادی که برند خود را روی تیشرت ها یا جلیقه خبرنگاری تبلیغ می کنند، می خواهند تا مخاطبانشان این تیشرت ها را خریداری کرده و در سطح شهر آن را استفاده کنند. این موضوع در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار است. اگر تیشرت ها جنس خوبی نداشته باشند فردی که میخواهد آن را خریداری کند منصرف می شود و این امر بسیار ناراحت کننده به نظر می رسد.

کیفیت و نوع چاپ:

یکی دیگر از ویژگی مهم تیشرت تبلیغاتی کیفیت آن است. هرچه چاپ با کیفیت بالاتری باشد مخاطب بیشتری به آن جذب می شود. چاپ روی تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری به چند روش انجام می شود: چاپ سابلیمیشن، چاپ لیبلی، چاپ کاتر پلاتر، چاپ مدیا، چاپ به صورت مستقیم روی تیشرت و چاپ سیلک. هر کدام از این روش ها به طور خاصی روی پارچه چاپ می شوند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. بنابراین باید بهترین نوع چاپ را انتخاب نمود.

جلیقه خبرنگاری


موادی که برای چاپ استفاده می شود می بایست مرغوب و با کیفیت باشد تا از ماندگاری بالایی برخوردار شود. نکته ای که حائز اهمیت است این است که دستگاه هایی که کار چاپ روی تیشرت و یا پارچه را انجام می دهند رنگ سفید ندارند و به همین دلیل است که اغلب افراد از تیشرت های سفید برای چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی استفاده می کنند.

ماندگاری چاپ:یک تیشرت می تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد به شرطی که تمامی جوانب مهم را در نظر گرفته باشید. یکی از عواملی که تاثیر مثبتی دارد ماندگاری چاپ روی تیشرت است. این موضوع تا به عوامل دیگری هم نیز بستگی دارد که یکی از آن ها جنس تیشرت می باشد، و عامل دیگر موادی است که برای چاپ از آن استفاده می کنید.

سخن آخر

شما میتوانید با مراجعه به ایران پوشاک تیشرت تبلیغاتی خود را با چاپی که در نظر دارید سفارش دهید. این اطمینان را داشته باشید که که تیشرت ها در بهترین کیفیت و بهترین نوع چاپ با ماندگاری بالا به شما ارائه داده می شود.

 





:: برچسب‌ها: تیشرت تبلیغاتی , جلیقه خبرنگاری , تیشرت , خرید تیشرت , ایران پوشاک ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: